HOT-LINE: +420 494 532 202, softbit@softbit.cz
 

 

Online podpora

Vzdálená podpora k informačním systémům

Vzdálená podpora Team Viewer

Program TeamViewer pro dálkovou podporu stáhnete kliknutím na těchto stránkách vpravo nahoře nebo KLIKNĚTE ZDE.

Pro všechny naše zákazníky, uživatele informačních systémů SQL Ekonom a Pc Ekonom jsme připravili jednotnou technologii vzdálené servisní podpory. Tato technologie je pro všechny naše zákazníky s platnou licencí zcela zdarma a slouží k zajištění základního servisu k informačním systémům bez nutné návštěvy našeho pracovníka v sídle nebo pobočkách společnosti. Tento druh lze výhradně používat pouze na podporu pracovníků společnosti Softbit software s.r.o. k našim zákazníkům.

Nemohou jej tedy využít žádné jiné společnosti pro zajištění servisu ke stejnému zákazníkovi. Technologie je zcela zabezpečena a mohou ji využít pouze pracovníci naší společnosti za účelem zajištění servisu s možností přístupů k počítačům uživatele. Servis k informačním systémům mohou naši pracovníci využít pouze v případě zapnutého počítače zákazníka a s jeho souhlasem.

Naše společnost pro zajištění vzdáleného servisu využívá technologii společnosti TeamViewer GmbH. Zmíněný software je velice jednoduchý a dovolí poskytnout podporu i na počítačích, které mají nastaven vysoký stupeň ochrany proti vnějším přístupům z internetu.

Výhody nabízeného řešení:

  • téměř okamžitá možnost přímé podpory k dodávanému software
  • služba nevyžaduje náročné nastavení komunikačního software a neklade téměř žádné nároky na uživatele
  • proti jiným nabízeným technologiím je vzdálený přístup přes program TeamViewer velice rychlý
  • vysoká úroveň zabezpečení před neoprávněným využitím této služby
  • nulové náklady na cestovní výdaje a čas strávený na cestě k zákazníkovi
  • služba není nijak časově omezena a je možné ji využívat po celou dobu využívání služeb naší společnosti zákazníkem
  • zákazník neplatí žádné náklady navíc ani poplatky za aktivaci této služby
  • cena podpory je pouze ohodnocena dobou práce programátora na vzdáleném přístupu k počítači zákazníka dle standardního ceníku platného pro aktuální období
  • licence na software je plně hrazena naší společnosti, a tudíž nevzniká zákazníkovi žádné riziko v porušení licenčních podmínek ke společnosti autora software

Nevýhody nabízeného řešení:

  • vzdálenou podporu lze provádět pouze k počítačům zákazníka, které jsou připojeny na internet

Nabízené typy vzdálené podpory:

Individual Support (Individuální podpora)

Individuální podporu může využít jakýko-li zákazník naší společnosti pro zajištění servisu k námi dodávaným informačním systémům. Software pro zajištění tohoto typu podpory si může každý uživatel s platnou registrací instalovat ze zákaznického portálu našich webových stránek. Návod na instalaci naleznete v dalším oddíle tohoto dokumentu. Pro start podpory musí vždy uživatel spustit instalovaný program Team Viewer a předat pracovníkovi zajišťujícímu podporu komunikační kód. Daný software není nadále v počítači instalován a při každém požadavku ze strany zákazníka se musí opět spustit instalační program.

Regular Support (Pravidelná podpora)

Pravidelnou podporu může využít kterýko-li zákazník naší společnosti pro zajištění servisu k námi dodávaným informačním systémům. Software pro zajištění pravidelné podpory vždy po dohodě se zákazníkem instaluje pracovník naší společnosti. Vzdálený přístup k počítači zákazníka je umožněn pouze pracovníkům naší společnosti v době, kdy je počítač spuštěn. V případě reinstalace systému v počítači či celé výměny počítače je však nutné provést opětovnou instalaci software. U tohoto typu podpory uživateli nevzniká žádná nutnost na zajištění spuštění software a jeho řízení. Po dohodě a se souhlasem uživatele se pracovník naší společnosti připojí automaticky.

Pravidla pro systém vzdálené podpory ze strany dodavatele software:

  • naše společnost prohlašuje, že žádným způsobem nezneužije informace zobrazené přes systém vzdálené podpory ani je neposkytne třetím stranám
  • u všech takto zobrazených dat si zachová mlčenlivost a data využije pouze pro kvalitní a rychlé vyřešení podpory k informačnímu systému u společnosti zákazníka
  • tento typ podpory přes naši licenci programu Team Viewer nesmí použít žádná z jiných firem k zajištění obdobných služeb u zákazníka
  • naše společnost nenese žádnou odpovědnost za provedení odinstalace software Team Viewer zákazníkem či jeho poškození na počítači zákazníka

Tento typ služby pomocí software Team Viewer může plně a spolehlivě nahradit některé jiné typy vzdálené podpory, které naše společnost doposud využívala.

Program TeamViewer pro dálkovou podporu stáhnete kliknutím na těchto stránkách vpravo nahoře nebo KLIKNĚTE ZDE.

Cena aplikace pro naše zákazníky: ZDARMA.

HOT-LINE SOFTbit

Tel.: 494 532 202
E-mail: softbit@softbit.cz

kontakt

SOFTbit software
Nad Dubinkou 1634
516 01 Rychnov nad Kněžnou

Více v menu KONTAKTY.

Máte zájem o naše produkty či služby?

Neváhejte se na nás obrátit. Velice rádi Vám pomůžeme a vybereme ideální produkt či službu na míru vaší společnosti.