+420 736 753 735
 softbit@softbit.cz

Docházkový systém VEMA

Docházkový systém dříve či později potřebuje každá firma. Vyřešte kontrolu docházky snadno a efektivně pomocí elektronického docházkového systému.

Potřebujete sledovat příchody a odchody zaměstnanců? Chcete mít přehled, kolik času stráví v práci? Každá firma dříve či později řeší kontrolu docházky. Kvalitní kontrolní systém umožňuje lépe sledovat efektivitu a produktivitu práce, také pomůže se správným řešením mezd.

Časy, kdy firmy zapisovaly příchody a odchody do knihy nebo používaly „píchačky“, jsou dávno minulostí. Díky moderním technologiím můžete docházkový systém vyřešit mnohem snadněji.

Elektronický docházkový systém VEMA je moderním nástrojem pro evidenci docházky zaměstnanců. Technická zařízení evidují příchody a odchody zaměstnanců, intranetová aplikace Docházka pak v souladu s platnou legislativou data sbírá, zpracovává a eviduje. Výsledné údaje lze následně zpracovávat přímo v aplikaci VEMA Mzdy. Docházkový systém lze však používat i samostatně.

Výhody elektronického docházkového systému VEMA

  • ŠETŘÍ ČAS - Docházkový systém eviduje docházku za Vás. Výsledkem jsou přehledné tabulky. Systém lze také propojit se mzdovým systémem
  • ŠETŘÍ PENÍZE - Kvalitní a přesná evidence docházky umožňuje snížit mzdové náklady
  • JE EFEKTIVNÍ - Máte vždy k dispozici přesné údaje o docházce zaměstnanců
  • KONTROLA V REÁLNÉM ČASE - Docházkový systém Vám dává možnost v reálném čase kontrolovat, kdo je na pracovišti
  • PŘEHLEDNÉ PODKLADY PRO MZDY - Elektronický docházkový systém lze také rovnou napojit na mzdový systém lze také rovnou napojit na mzdový systém. Každý měsíc tak máte precizní podklady pro řešení výplat.

Jak elektronický systém kontroly docházky funguje?

Technologie jdou neustále dopředu a možností je celá řada. Vždy záleží na tom, co přesně konkrétní firma potřebuje řešit. Chcete pouze podklady pro přípravu mezd? Pak si vystačíte s terminálem a čipovými kartami. Vlastníte přísně střežený provoz? Evidenci docházky lze propojit s bezpečnostními prvky.

Docházkový systém nejčastěji realizujeme právě formou čipových karet. Zaměstnanec se při příchodu/odchodu registruje kartičkou u terminálu. Nabízíme ale také plně virtuální řešení. Terminál je v takovém případě nainstalovaný přímo v počítačích pracovníků. Na terminálu lze nastavit až 10 tlačítek pro různé situace (například dovolená, služební cesta, přestávka na oběd a další). Dalším způsobem, jak do docházkového systému zadat průchody je „virtuální docházka“ – program nainstalovaný na PC zaměstnance. Existuje i možnost využít „mobilní docházku“ – aplikace pro chytré telefony, přes kterou se rovněž zadávají průchody, které se následně zobrazí v aplikaci Evidence docházky.

Docházku standardně zaokrouhlujeme na řády minut či hodin, podle potřeb konkrétní firmy. Docházkový systém VEMA lze napojit na mzdový systém a ušetřit tím čas strávený administrativou. Přesná evidence docházky vede k lepšímu využívání pracovní doby!

Proč využívat systémy VEMA k řízení lidských zdrojů?

  • komplexní řešení HR a mezd – Oblast řízení lidských zdrojů řešíme komplexně. Kromě elektronického docházkového systému nabízíme také řešení mezd, benefitů či personální systémy
  • zkušenosti leadera na trhu – Máme více než 30 let zkušeností s návrhy optimálních HR systémů a  implementačními projekty. Díky tomu dokážeme najít vhodné řešení pro každou firmu. Naše reference mluví za vše – důvěřuje nám více než 7 200 firem a úřadů státní či veřejné správy
  • výstup do aplikace Mzdy – automaticky propojíme docházkový systém a systém Mzdy. Před přenosem dat do aplikace je možná kontrola v přehledných výstupech o měsíční odpracované době i případné opravy a doplnění
  • uživatelská podpora – Nedílnou součástí systému jsou konzultační služby. Pokrývají problematiku technické i programové instalace, asistenci při zavádění systému a prvotním zpracování dat. Pro uživatele systémů VEMA jsou připravena školení. K dispozici jsou i servisní služby zajišťující provoz systému. S každým systémem Vám můžeme také dodat potřebné počítačové vybavení
  • intranet a přístup k datům – S aplikací Docházka můžete pracovat přes intranet. Stačí pouze běžné internetové připojení. Nastavíme Vám různá práva prohlížení, jiná data potřebuje mzdová účetní, jiná by měl vidět management. Ovládání je velmi snadné a intuitivní. Můžete také online kontrolovat, kdo je právě přítomen na pracovišti, případně je na služební cestě, dovolené či odborné konferenci.

Vybrané vlastnosti systému docházka

Přehledné zobrazení všech zaměstnanců s rozdělením typů odpracované či neodpracované doby včetně jednoduchého schvalování ze strany nadřízených pracovníků.

Detailní zobrazení vybraného zaměstnance po dnech s časovým rozpisem v rámci vybraného časového období.

Chcete více informací?

Neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám pomůžeme a vybereme ideální produkt na míru Vaší společnosti či organizaci.

Image

Tomáš Urban

ředitel společnosti

Tel.: +420 603 449 244
E-mail: tomas.urban@softbit.cz

Společnost Softbit software s.r.o. Rychnov nad Kněžnou, IČO: 27473716 prohlašuje, že bude osobní údaje vyplněné v poptávkovém formuláři zpracovávat pouze za účelem vyhotovení obchodní nabídky a pro zajištění služeb souvisejících s charakterem poptávky. Tyto údaje nebudou předávány třetím osobám a společnost je bude chránit v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) číslo 2016/679 o ochraně osobních údajů.

SOFTbit software s.r.o.

Zaměřujeme se na vývoj a distribuci vlastních ekonomických a informačních systémů. Zajišťujeme plnou servisní podporu našich zákazníků k dodanému software. Umíme vymyslet řešení speciálně i pro Vás...

 

© 2022 SOFTbit software

Kontakty

Softbit Software s.r.o.
Nad Dubinkou 1634
516 01 Rychnov nad Kněžnou

IČO: 274 73 716
DIČ: CZ27473716

Po - Pá: 8-12 / 13-16