+420 494 532 202
 softbit@softbit.cz

Pracovní pomůcky

Hledáte systém k evidenci Pracovních pomůcek? Náš modul Pracovní pomůcky je přesně pro Vás. Základní evidencí je karta pracovníka se seznamem pracovních pomůcek.

Karta pracovníka obsahuje údaje jako je datum zařazení (u archivovaných navíc datum vyřazení), popis, cena, počet kusů a předpokládané datum nároku na novou stejnou pomůcku. Pracovní pomůcky mohou být rozděleny do druhů (např. oblečení, nářadí, apod.).

Vlastnosti subsystému

  • definování libovolného počtu pracovních pomůcek v závislosti na potřebách firmy
  • definování základních vlastností každé pracovní pomůcky (životnost, lhůta pro vrácení, apod.)
  • automatické vydání pracovní pomůcky na základě nastavených nároků
  • evidence libovolného počtu pracovních pomůcek v rámci každé založené skupiny
  • zobrazení a stanovení všech pohybů vybrané pracovní pomůcky
  • zobrazení informace o okamžitém množství dané pracovní pomůcky v celé organizaci
  • při výdeji pomůcek systém vygeneruje skladovou výdejku, která položky odepíše ze skladu
  • návaznost pracovních pomůcek na ceník materiálu
  • pro vybranou pracovní pomůcku systém zobrazí pracovní místo a pravidla pohybů dané pomůcky pro pracovní místo (pravidla lze upravovat dle potřeb)
  • stavové výstupy s možností návratu k libovolnému období (pomůcky dle pracovníků, karty pracovníka)
  • pohybové sestavy s možností skupinování dle pracovníků nebo pomůcek, případně druhů pomůcek (předpokládané nároky v datovém rozmezí, zařazovací protokol, vyřazovací protokol, sestava pohybů za období, pomůcky navržené na vyřazení)
  • pohodlné třídění a úprava tiskových výstupů dle potřeby Vaší firmy

Vybraná řešení

Karta pracovníka

Karta pracovníka

Karta pracovníka sleduje pomůcky v evidenci u jednotlivých pracovníků. Automaticky se zde přenášejí aktivní pracovníci z číselníku pracovníků pod majetkem. Je nutné jednotlivým pracovníkům přiřadit profesi z číselníku, která bude použita pro automatický nárok.

Karta pracovních pomůcek

Karta pracovních pomůcek

Karta pracovních pomůcek zobrazuje, jaké předměty mají v evidenci jací pracovníci. Na jednom dokladu lze evidovat libovolný počet zařazení nebo vyřazení pomůcek libovolného počtu pracovníků.

Doklady

Doklady

Doklady slouží pro vkládání zařazení a vyřazení pracovních pomůcek. Údaje jako kód pomůcky, kusy a počet měsíců do výměny je nutné zadávat. Datum zařazení, druh zařazení a pracovník se přenášejí z hlavičky a lze je změnit. Cenu z číselníku pomůcek také lze změnit. Ke každé položce můžeme připojit i popis.

Poznejte blíže všechny naše služby

 

Chcete více informací?

Neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám pomůžeme a vybereme ideální produkt na míru Vaší společnosti či organizace.

SOFTbit software s.r.o.

Společnost se zaměřuje na vývoj a distribuci vlastních ekonomických informačních systémů. Zajišťujeme plnou podporu výpočetní techniky i metodiky vedení účetnictví.

 

© 2021 SOFTbit software

Kontakty

Softbit Software s.r.o.
Nad Dubinkou 1634
516 01 Rychnov nad Kněžnou

IČO: 274 73 716
DIČ: CZ27473716

Po - Pá: 8-12 / 13-16